Hargai setiap detik yg berlalu

Lilypie Breastfeeding tickers

Friday, February 26, 2010

Andai Amsyar boleh berkata-kata


Salam..hi...
Nama saya Amsyar..Nama penuh saya Ahmad Nazrol Amsyar B. Nazrol Afendi..di rumah ibu dan abah panggil Amsyar..kekadang Amsyaruddin..tah ape2la ibu n abah ni...saya baru hidup di dunia ni 4 bulan setengah..perjlanan saya masih lagi jaaaaaaaaauh..berjalan pon belum lagi..




skang ni baru dpt skill meniarap..ni masa saya 1st time test power..stelah cuba byk2 kali..akhirnya berja berjaya..yea..sukenye ibu dan abah saya...




Mase ni saye dibuai mimpi indah..dikelilingi oleh susu-susu yang lemak manis..yummy..yummy..sehingga menghisap jari.sye ni kuat minum susu tau ..tu psl sye tembam..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails